Messilän Golf ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään suunnitelman mukaisesti klubitalolla 26.3. klo 18:00 alkaen. Emme siirrä kokousta, koska on tärkeää, että saamme vahvistettua seuran toimielimet ennen golf kauden alkua. Elämme koronaviruksen takia tällä hetkellä hyvin poikkeuksellisissa olosuhteissa.

Ilmoittautumiset kokouskutsun mukaisesti 23.3. mennessä osoitteeseen caddiemaster@messilagolf.fi

Koronaviruksesta johtuvan rajoitteen vuoksi kokoukseen voi paikan päällä Messilän klubilla olla vain 10 osallistujaa saapumisjärjestyksessä.

Poikkeustilanteen vallitessa olemme järjestäneet mahdollisuuden kaikille muille osallistua kokoukseen nettilinkin kautta. Linkki avataan etusivulle kokouksen alkaessa klo 18 ja se on auki kaksi tuntia klo 20:een asti.

Nettilinkin kautta osallistutaan omalla nimellä, koska pöytäkirjan tarkastajien on pystyttävä varmistamaan jäsenyyden voimassaolo. Kaikki anonyymit, väärällä nimellä tai haitta tarkoituksessa lähetetyt osallistumis lomakkeet hylätään.

Kaikille 23.3. mennessä ilmoittautuneille lähetämme osallistumislinkin sähköpostitse. Kokousaineisto tiedoksi liitteissä.

Esityslista

Tilinpäätös ja liitetiedot tilikaudelta 2019