+358 40 866 8800 caddiemaster@messilagolf.fi

Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään 25.3.2021 klo 18.00.  Kokouspaikka on Messilän golfklubi ja sähköiset järjestelmät (kokoontumisrajoitukset huomioiden).

Pyydämme vahvistamaan osallistumisen kokoukseen viimeistään 22.3. sähköpostilla osoitteeseen caddiemaster@messilagolf.fi
Lähetämme kokouspäivänä 25.3. ennen kokousta sähköpostitse osallistumislinkin. Kokoontumista klubilla rajoittaa ajankohdalla vallitsevat viranomaissuositukset. Ilmoita erikseen, jos haluat mieluummin osallistua paikan päällä. Ilmoitamme sinulle erikseen, jos kokouksessa läsnäolo on mahdollista.

Kokouskutsu
Esityslista
Tilinpäätös 1.1.–31.12.2020
Toiminnantarkastuskertomus

Yhdistyksen toimintakertomus ja talous tilikaudelta 1.1.–31.12.2020. Yhdistyksen toiminta noudatti kaudella 2020 soveltuvilta osin vuosikokouksessa vahvistettua toimintasuunnitelmaa. Kaudella vallinnut Korona pandemia vaikutti monella tavalla mahdollisuuksiin järjestää seuratoiminnan tilaisuuksia, kun viranomaisilta saatu kokoontumiseen liittyvä ohjeistus vaihteli kauden aikana. Kaudella pelattiin kuitenkin kaikkien aikojen ennätys kierrosmäärä, 38 000 kierrosta. Yhdistyksen järjestämään kilpailu- ja klubitoimintaan osallistuttiin aktiivisesti, kun toimintaa oli mahdollista järjestää. Harrastajien määrä kasvoi golfin ollessa yksi harvoista lajeista, joita pandemian aikana voitiin, turvaetäisyydet huomioiden, harrastaa. Toimintakertomus löytyy myös materiaalipankista.

Toimintasuunnitelma 2021 on luettavissa tästä. Toimintasuunnitelma sisältää toimikuntien laatimat esitykset kauden 2021 toiminnasta, sekä kaudelle esitettävät johtokunnan jäsenet vastuualueittain.
Esitys johtokunnan jäsenistä kaudelle 2021.

Messilän golf ry,
johtokunta