Jos alkukesän epävakainen ja sateinen sää hieman verotti kierrosmääriä, niin heinäkuun helteet eivät pelaajiamme pelästyttäneet, vaan kierrosmäärät on kiritty miltei viimevuotiselle tasolle. Tänä aamuna eroa oli enää -178 kierrosta viimevuoteen 15.8. Omat jäsenemme ovat nyt pelanneet 16372 kierrosta + 1469 kilpailukierrosta ja vieraspelaajat 2414 kierrosta + 367 kilpailukierrosta. Kierrosten kokonaismäärä on 20622.
Kenttä on ollut hyvässä kunnossa koko kauden, eikä hellekauden aiheuttama raffien kellastuminen onneksi haittaa peliä. Moni kenttä on kärsinyt kuivuudesta paljon pahemmin.
Uusi huoltohalli on otettu asteittain käyttöön ja samoin D-piste. Huoltopiha on asfaltoitu ja aluetta viimeistellään vielä syksyn aikana. Rangen parkkialue on niinikään asfaltoitu ja siirtymien kivetykset pääosin valmiit. Klubin terassialue on selkeytynyt ja helpompi pitää kunnossa keväisten korjaustöiden johdosta.
Ravintolatoiminta on tällä kaudella onnistunut hyvin, eivätkä keittiöremonttiin keväällä tuhlatut eurot ole menneet hukkaan, sillä ravintolan varastotilaa on tarvittu ja tavaraa on vaihtunut kiivaaseen tahtiin. Ravintoloitsijamme on itsekin ollut tyytyväinen ja suunnittelee jo seuraavaa kautta. Ensimmäinen kausi on aina kokeilua ja oppimista, mutta suuntaa on korjattu jo nyt nopeasti, jos jokin toiminta on sitä vaatinut.
Tulevan syksyn aikana Mamma Maria tulee tarjoamaan uutena tuotteena pikkujoulutilaisuuksia ryhmille. Klubiravintolan tilat sopivat hyvin 10 – 100 hengen tilaisuuksiin. Pikkujoulupaketeista tiedotetaan sivuillamme erikseen myöhemmin.
10-kioskin palvelu on saatu kannattamaan, vaikka alkukaudesta laitteiden toimitusta hieman odoteltiin ja kesällä toiminta katkesi hetkeksi heinäkuussa tapahtuneen murron johdosta. 10-kioskin aukioloaikoja on säädelty kesän aikana ja painopiste siirretty klo 11:sta eteenpäin, sillä omat aamupelaajat eivät palvelua juuri käyttäneet. Viikonloppujen aukioloajat päätetään erikseen kentän kuormituksen mukaan.
Uutena asiana 10-kioskilla on väylä 9 teellä oleva puhelinnumero, josta voi varata 10-kioskille tuotteet valmiiksi. Puhelinpalvelu otettiin heti käyttöön ja koettiin selvästi positiivisena lisänä. 10-kioskin puhelin palvelee myös silloin kun kioski on suljettu, aina kun klubiravintola on auki. R-menun tuotteet eivät ole tällöin käytössä, mutta muita vaihtoehtoja löytyy klubilta toimitettuna. Ensi kaudella tästä palvelusta tullaan tiedottamaan paremmin ja sitä käytetään sadepäivinä ja tilanteissa, jolloin pelaajamäärä kentällä on vähäinen.
Yhteistyö lähikenttien kanssa on toiminut alueellisten kilpailujen ja osakkaiden vaihtopäivien osalta hyvin. Ongelmaa on kuitenkin ollut Teerenpeli tourin osalta Nexgolf –ohjelman tulospalvelun näyttöosiossa, jonka vuoksi osakilpailujen tulosten seuranta on ollut vaikeaa. Tähän ongelmaan pyritään löytämään ratkaisu Nexgolfin toimesta.
www.sivujemme kautta asiakaspalautetta toivon saavamme lisää, sillä palautetta hyödynnämme seuraavan kauden suunnittelussa. Asiakaspalautteessa on myös avoimen palautteen osio, johon voi kirjoittaa kehitysideoita ja toiveita. Paitsi tietoa kehittämiskohteista, myös positiivista palautetta otamme mielellämme vastaan kannustamaan samansuuntaista kehitystä jatkossa.
Terveisin tj