Hyvä asiakkaamme, tavoitteemme on jatkuva toimintamme kehittäminen saamamme asiakaspalautteen avulla. 

Mittaamme asiakaskokemusta Pelaaja Ensin palvelulla. Palautetta kerätään päivittäin vieraspelaajilta, sekä kahdessa osassa jäseniltä ja osakkailta  kauden aikana. Seuraavat kyselykutsut lähtevät tiistaina 30. toukokuuta. Jokainen jäsen saa yhden kyselykutsun jäsenkyselyyn kauden aikana (toinen kyselyerä toimitetaan syyskuussa). 

Jokainen jäsen ja osakas on meille tärkeä ja haluamme tietää millainen kokemus juuri sinulla on asiakkuudestasi Messilä golfissa. Keräämme kyselyssä palautetta monipuolisesti, jotta tietäisimme mahdollisimman tarkasti miten voisimme tehdä sinun päivästäsi kentällä ja osana yhteisöämme entistä paremman. 

Jos saat kyselykutsun, toivomme lämpimästi, että jaat mielipiteesi kanssamme. Mikäli arpa ei osunut tällä kertaa kohdalle, ei hätää. Palaamme asiaan syyskuun lopussa. Ja muistakaa, että henkilökuntamme ottaa palautettanne vastaa joka päivä. 

Kiitos siis etukäteen vastauksistasi!
Messilä Golf Oy

Kyselyn teknisestä toteutuksesta vastaa Golfliiton kumppani, tanskalainen Players 1st. 

Vastauksenne käsitellään anonyymeinä eikä jäsentietojanne käytetä muuhun kuin kyselyn toteuttamiseen ja toiminnan kehittämiseen eikä niitä luovuteta muille osapuolille.

jQuery(function ($) { //open toggle on button click $('a.open-toggle').on('click', function(event){ $('#toggle3.et_pb_toggle_2 .et_pb_toggle_title').click(); }); });